måndag 25 februari 2013

TV-inspelning

Imorgon, tisdag, ska jag till Stockholm för då börjar inspelningen av ett program som ska sändas på TV4! Vet inte vad jag får säga än, så jag säger inte mer än så...
 
Idag har jag i alla fall varit och träffat tjejerna som går på Makeupstudion just nu, de ska med mig som mina praktikanter under inspelningarna. Två stycken per dag. Sen har jag varit och storshoppat en massa smink som jag ska använda. Har köpt lite nytt som jag aldirg använt förut, får se hur det går. Det är flytande mineralfoundation från Färg, makeupstudions egna märke. Sjukt bra produkter i övrigt, så jag hoppas att även detta är bra. Annars köpte jag lipgloss (Färg), kompakt mineralpuder (Face), eyeliner (Face), lipgloss (Face), solpuder (Face), sminksvampar, handsprit, makeupremoverwipes (CCS), topz, pappersservetter m.m.
 
Imorgon ska jag försöka få med lite bilder från dagen!!
 
Kram =)
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar