onsdag 4 september 2013

Marabou Chilli Challenge

Jag var i Stockholm på Griffins Steakhouse, Christian Hellbergs restaurang. Där skulle vi spela in en reklamfilm för Marabou och deras Chilli Challenge.
 
I filmen skulle Christian göra en chiligryta med Marabou Premium Chili.
Behöver väl inte tillägga att den var grymt god!!!
 
Jag har aldrig varit på restaurangen, men jag ska asap försöka ta mig dit och äta. Så jäkla snyggt där inne och jag kan bara tänka mig att maten är otrolig!
 
Min sminkhörna, fönsterbord!
 

 
Två scener spelade vi in utomhus, 1 september och sjukt kallt kan tilläggas...




 
Regissör och fotograf i samspel!

 
Scen 3:7 tagning 1.


Ganska nöjd med doften...



 
Ganska snabb på att hacka...


Vääääldigt gott resultat!
 


 
Mmmarabou...!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar