måndag 18 mars 2013

Informationsfilm för Vattenfall

I veckan har jag varit med Phosworks och spelat in en informationsfilm om fjärrvärmepumpar för Vattenfall. Man kan säga att jag är proffs på det här med att lufta element och se till att det är rätt temperatur inomhus!
Inspelningen var i en villa i Uppsala och vi var ett nätt litet team på fem personer.
Själva sminkningen skulle vara "enkel". Jennifer som spelade tjejen i filmen, skulle se snygg ut liksom, men inte galaglamour. Jag tar alltid med mig alldeles för mycket saker. Väskan är alltid proppad med diverse braåhasaker, man vet aldrig när man måste ha säkerhetsnålar, femton olika puder eller nagellacksremover... Men som det alltid är, har man det inte med sig så kommer man att behöva det! Man lär sig "the hard way"...
Vi höll på i två dagar, och här kommer lite bilder från set!
 
 
Jennifer in action!



 
Delar av teamet, och så min sminkhörna på bordet!

 
Smink, klappa och manus bl.a...



 
Jennifer myggas på!




 
Så klart hade jag bakat lite kakor, som vi kunde smaska på!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar